Re: linkowanie C i C++

On Wed, 6 Aug 2003 13:05:07 +0200
Jacek Danecki <jacekd@platan.pl> wrote:

> to podczas linkowania nie jest widoczna funkcja fun_c(), mimo że jest
> ona widoczna jako:
A nie zrobiłes przypadkiem tak, że funkcja jest w bibliotece .a,
natomiast program c++.cpp nie ma zainkludowanej deklaracji funkcji w
pliku .h?
Spróbuj linijkę z extern.... zapisać do pliku .h i dołączyć ten plik do
c++.cpp.
Aha, ja w swoich bibliotekach nie generowałem indexów (-s).
Np:
w pliku bib.c mamy funkcję:
	void funkcja (void) { }
plik potem komplikujemy, pociągamy ar cvr.
Potem robimy plik bib.h, w którym umieszczamy:
	extern void funkcja (void);
Następnie w pliku c++.cpp umieszczamy
	#include "bib.h"
i kompilujemy,
a potem linkujemy z biblioteką, czyli -L/sieżka/do/biblioteki/
-lnazwabiblioteki

Michał Byrecki