Re: odwzorowanie nazwy na IP

On Tue, 5 Aug 2003 10:27:58 +0200
"Maciej" <aksjo@poczta.onet.pl> wrote:

> Mam pytanie napewno wyda sie ono wam banalne ale mimo
> mojej zielonosci prosze o odpowiedz. Jak skonfigurować Binda 9
> abym mógł z wewnatrz sieci wysylac poczte podajac jako serwer nezwe
> domeny a nie IP serwera pocztowego. Chodzi mi o proste odwzorowanie
> nazwy na adres.
Najlepiej poszukaj na google. Wpisz +bind +konfiguracja i na pewno się
coś znajdzie. Szkoda odkrywać coś na nowo - my będziemy mieli mniej
pisana, a ty lepszy opis. Poradzisz sobie, bo wiesz przynajmniej, że
chodzi o zapytania proste. Odwrotne też się prosto robi ;)
No to powodzenia...

Michał Byrecki