Re: polskie znaki pod X

>> a gdzie locales?

No yyyy eeee ... faktycznie ich brakowało (prawdę mówiąc myślałem że locales
oznacza lokalizację manuali co akurat mnie nie interesuje)

tak więc zainstalowałem pakiet locales oraz wykasowałem wiersz w pliku
XFConf-4
Option "XkbVariant" "PL"

(pozostawiłem jedynie Option "XkbLayout" "pl")

Prawie działa - prawie to znaczy mozilla działa zupełnie poprawnie, ale
wszystko poza mozillą wyświetla poprawnie jedynie znak "ó" oraz "Ó" ...
bardzo dziwne. (np Eterm, edytory tekstu oraz wszelkie okienka typu
"Settings")

Za pomocą polecenia switch ustaliłem font na verdanę w kodowaniu iso-8859-2
oraz w międzyczasie odinstalowałem xfs oraz xfs-xtt

Spolonizowana mozilla to już coś, ale reszta jeszcze nie działa ... help
(mam już "ó" więc potrzebuję już "tylko" ą ę ż ź ł ń heh )

Maciek