Re: polskie znaki pod X

> Błąd na stronie, w żadnym chyba standardzie nie ma predefiniowanej encji aogonek.

No nie wiem, ja mam to samo:

"działają poprawnie, przy czym próba odpalenia xawtv kończy"

Cytat z archiwum debian-user-polish

Kiedys mi to ,,sie jakos naprawilo'', ale jak nie pamietam.
Po reinstalacji znow kicha.
Pliterki OK na X'ach i konsoli, tylko listy dyskusyjne

pozdrawiam
*     Krzysztof Krupa      *
*         Debian           *
* chemiczek@poczta.onet.pl *