Re: filesys [bylo:Reklama w ReiserFS]

On Wed, 6 Aug 2003 09:24:25 +0200, Marcin Juszkiewicz wrote

> Choroba - mam jakiś lewe kernele chyba (2.6.0test2, 2.4.22pre10) bo
> żaden nigdy nie wyświetlal mi reklam przy montowaniu ReiserFS a
> używam tego FS od kiedy pojawił się w kernelu 2.4.

Tak czytam z zaciekawieniem ten watek, bo nosze sie z zamiarem instalacji
nowego serverka. Mialem nadzieje, ze przy okazji dowiem sie jaki filesystem
wybrac zamiast dotychczas uzywanego ext2, jednak chyba skonczy sie na
przepychankach zamiast konstruktywnych uwag. Mimo to sprobuje :)

Ktory filesys wybrac i dlaczego jest on lepszy?
A moze, ktory jest lepszy dla jakich zastosowan?

Michal
--
www.kkr.org.pl
www.wrc.net.pl