Re: Reklama w ReiserFS (było: Plik niedostępny dla roota?)

Dnia Tuesday 2003 of August 5 22:52, Marcin Sochacki napisał:

> XFS ma quotę jako standard -- w reiserze do pewnego czasu była to
> funkcjonalność eksperymentalna. XFS obsługuje ACL. No i nie wyświetla
> paru linijek reklam przy montowaniu partycji.

Choroba - mam jakiś lewe kernele chyba (2.6.0test2, 2.4.22pre10) bo żaden
nigdy nie wyświetlal mi reklam przy montowaniu ReiserFS a używam tego FS od
kiedy pojawił się w kernelu 2.4.

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/

                I am going to live forever, or die trying!
                		-- Spider Robinson