Wewnetrzny router w sieci a siec LAN.

Witam,

Mam siec:

miasto1 (tutaj kilka sieci wpietych do switcha, a switch do anteny radiowej) - miasto2 (tutaj kilka sieci jest wpietych do routera w tym sygnal z anteny z miasta1, a router wpiety do internetu). Wszystkie sieci sie "widza" ze soba, tzn. nie ma zadnej wewnetrznej maskarady, jest poprostu jeden router z 4 sieciowkami.

Chcialbym w miasto1 postawic router ale zalezy mi na tym zeby miasto2 widzialo tez miasto1 a nie tylko miasto1 widzialo miasto2 (tak by bylo przy uzyciu zwyklej maskarady). Bardzo zalezy mi na tym miedzy innymi z tego powodu, ze 10 osob zapcha AP i inne 10 juz nie moze korzystac z internetu (sytuacja by nie miala miejsca gdybym postawil router a na nim dynamicznie dzielil lacze).

Jezeli zamotalem to prosze powiedziec, postaram sie wytlumaczyc jeszcze raz.Pewnie chodzi o zrobienie jakiegos mostku sieciowego, niestety nie wiem jak go zrobic. Prosze o jakies strony z opisanym przezemnie problemem, ewentualnie jakies porady ludzi, ktorzy mieli z tym do czynienia. Ja szukalem troche ale niestety nie znalazlem nic :( Mozliwe, ze poprostu zle szukalem.

Kamil 'czemu' Bista
czemu(malpek)rotfl(kropek)tc