mozillaPL 1.4 i drukowanie

Witam

Trywialny problem, ale nie moge nawet zobaczyc co i dlaczego.
Otoz mozilla z unstable (1.4) ma u mnie problemy z drukowaniem.
Uzywam LPD.
Gdy kaze jej drukowac do PostScript/default, to wchodzi w tryb
,,przygotowywania'', wyswietla stosowne okienko, zabiera ponad 90%
procesora i ... moge se czekac do rana
To co na mozilli ze stable trwalo max do 2 sekund (np. dla wydrukowania
google.com), teraz trwa... no sam nie wiem, bo nie dotarlem do konca.
To samo przy drukowaniu do pliku z uzyciem w/w drukarki.
Robila komu takowe numery???
*     Krzysztof Krupa      *
*         Debian           *
* chemiczek@poczta.onet.pl *