biblioteka mp3lib z mplayera

Witam!

Mam drobny problem z tą biblioteką, a mianowicie w pakiecie mplayer jest
przykładowy program test2 korzystający z tej biblioteki. Wyciągnąłem ją
do swojego programu i:
- odtwarza niektóre pliki mp3 poprawnie
- pliki mp3 utworzone przez program lame odtwarza z dwukrotnie (chyba)
  częstotliwością próbkowania, mimo, że wykrywa 44100 Hz i tak ustawia
  kartę /dev/dsp.
- oryginalny program test2 z pakietu mplayer działa tak samo jak mój
  program.

Spotkał się ktoś może z czymś podobnym. Wygląda mi, na to jakby lame nie
umieszczał jakiś informacji w pliki mp3.
Mplayer, freeamp odtwarzają plii zrobione przez lame poprawnie.

--
mail: jacekd@platan.pl,jdanecki@poczta.onet.pl
Registered Linux user number 137044