Re[2]: opcje menuconfig

Hello Karol,

generalnie jak chcesz miec obsluge audigy bez alsy (jakos mi sie
dzwiek nie podobal jak gralem z alsy) to zainteresuj sie wolk.sf.net
patchujesz sobie jajko i mozesz na stale wkompilowac sobie obsluge
audigy

KC> Z czym konkretnie masz problem? Bo jeśli tak ogólnie nie masz pojęcia o
KC> konfigurowaniu kernela to sobie najpierw o tym poczytaj.
dobra uwaga :], ale komu sie chce cos czytac ?, ja pamietam swoje
pierwsze jajko(kernel), za 4 podejsciem dopiero ruszylo :)

KC> Dla płyty wkompiluj odpowiednią opcję
ATA/ATAPI... ->> IDE, ATA... -> AMD and nVidia...
KC> (jeśli w 2.4.21 jeszcze nie ma wsparcia dla nforce2 użyj np. serii -ac; to
KC> samo dotyczy ALSY - nie pamiętam czy jest w 2.4). A GeForce nie ma nic do
KC> Kernela - użyja albo sterowników nv, albo nvidia (ani jedne ani drugie nie
KC> mają nic wspólnego z menuconfigiem!)

przy konfigurowaniu przydaje sie lspci (lspci -v) zeby zobaczyc co
masz w kompie i czego szukac do wkompilowania (jak nie masz takiej
komendy to poszukaj paczki pcitools)

a co do grafiki to www.nvida.com i tam masz stery  linux 32 bity

--
Best regards,