Postfix + Bind9 + dziwna sprawa

Cześć wszystkim

Niestety przychodzę  zaś z problemem, który wiąże się z pocztą.

Mam Debiana Woodiego z zainstalowanym Postfix-em i Bindem 9.
Posiadam dwie domeny mojadomena.pl i wirtualna.com.pl. Skonfigurowałem
Binda i Postfix-a (według mnie tak jak trzeba). Niestety
wirtualna.com.pl nie chce tak jakby działać. Mam naprzykład na niej
pop3.wirtualna.com.pl, która jest widoczna w internecie (sprawdzałem
SmartWhoIs), lecz poczta z internetu na wirtualna.com.pl niedochodzi,
a gdy wysyłam lokalnie z mojadomena.pl to dochodzi. To jest dziwne. Co
mogłem zrobić nie tak? Pomóżcie!!!

Z góry dziękuje
Marek Chrobak
marek@jachpol.net