Re: devfs i pty

On Fri, Aug 01, 2003 at 12:30:48PM +0200, Marcin Juszkiewicz wrote:

> dla mnie wyłaczenie DevFS nie jest rozwiązaniem - /dev na / mam czyściutenki i
> caly system przekonfigurowany na nazwy devfsowe.
Oczywiscie ze nie jest to rozwiazanie, bo chcialbym miec wlasnie
DevFs.
Czy to znaczy ze powinienem usunac wszystko z /dev np. z knoppixa?
i po reboocie zamontowac devfs (opcja jadra na starcie)?
Tez mi sie nie pojawia pty, prawda?
Jest chyba cos jeszcze
*     Krzysztof Krupa      *
*         Debian           *