Re: dynamiczny podzial lacza HTB help !!

\ciach
> no wlasnie dopisze pare klas dla ssh ... tylko jak uzyc portu ???
\ciach
Wyjątki z mojego skryptu... Może przydadzą się:

\ciach
tc class add dev eth1 parent 1:1 classid 1:2 htb rate 15kbit ceil
115kbit prio 1

\ciach
tc filter add dev eth1 protocol ip parent 1:0 u32 match ip dport 22
0xfff flowid 1:2

\ciach
tc qdisc add dev eth1 parent 1:2 handle 2:0 sfq perturb 30

\ciach

eth1 jest interfejsem podłączonym do DSLa. Nie kolejkowałem
przychodzącego. Modem na razie radzi sobie nieźle.

Troszke OT: mam u siebie mrtg, bez snmp. Ze statystyk wynika, że
transfer chwilowy "do routera" (średnia z 5 min) nie przekracza 56.7
kB/s co daje ok 470 kbit/s. Transfer chwilowy "z routera" nie przekracza
14.6 kB/s, co daje ok 115 kbit/s. Czy ktoś uzyskał podobne wartości?
Pzdr
Barthoosh