Re: Firewall i samba

/ciach

> Niestety dalej mam problem z wejsciem na komputer poprzez otoczenie sieciowe
> z poziomu win2k.
> Co dziwniejszcze mode sie dostac na komputer po adresie IP a netbios nie
> dziala!!!
> Moze jakies sugestie....

/ciach

1. Włączyć rozpoznawanie przez lmhosts i zaaplikować mu odpowiednie
wpisy do lmhosta na w2k i linuksie. Pogooglaj dokładnie gdzie powinien
się znajdować.
2. Sprawdź czy w2k włączone są bcasty -> gdzieś w tym samym okienku co
włączanie rozpoznawania lmhosts.
3. Zaaplikuj wpis do rejestru w2k:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Browser
parametr
Start = dword 00000004
Na linuksie ustaw sambe jako LMB - opcja prefferred master = yes i os
level = 64
Zrestartuj w2k i serwer samby
Pzdr
Barthoosh