Re: different head/sector geometries

ja tez mam taki problem z dyskiem na jednym z kompow od kiedy wzialem go z
padnietego raida. ale chodzi bardzo ladnie i nic mu nie robie ani on mi
nic zlego tez nie robi. I tak juz pare dlugich miesiecy. Drugi dysk z
padnietego raida sformatowalem na niskim poziomie i tam juz nie ma takiego
problemu.

Pozdrawiam,
Maciej Bobrowski