Re: automatycznie wlaczane dma

Pawel Janik napisał.
> Witam.
> Moglby mi ktos powiedzieć, jak automatycznie włączyć dma dla dysku?
> recznie hdparm -d1 /dev/hda działa...ale jak zrobić, zeby juz przy starcie sie
> wlaczalo? cos w jadrze? jakis parametr ktorego nie potrafie znalezc?
Witam.
Kiedys mioalem podobny problem tyle ze z innym poleceniem
kbdrate -d 1000    i zeby go automatycnie uiruchamiac rozwiazaniem
okazalo sie dopisanie go na koncu pliku /etc/bashrc
Jezeli w Debianie masz taki sam plik moze poprobuj na jego koncu dopisac
hdparm -d1 /dev/hda
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1