Re: automatycznie wlaczane dma

>Stwórz sobie jakiś skrypt startowy, a jak Ci się nie chce to na
>zaron.debian.pl/debian/ jest paczka 'dyskparm', która takowy skrypt
>posiada. Edytujesz /etc/dyskparm.conf i masz przy starcie opcje hdparm
>ustawione..
>
>Pa

zrobilem to z hwtools i hdparm (nazwy pakietow)
hwtools w skrypcie /etc/init.d/hwtools sugeruje odhaszowanie
i skonfigurowanie tam hdparma

--8<---
if command -v hdparm >/dev/null 2>&1; then
#   hdparm -q [PUT ARGS HERE]
   true
fi
-->8---
dopisalem przed 'true' poprostu

#    hdparm -c 1 -d 1 -m 16 -k 1 /dev/hda

i jest estetycznie i nie musialem szukac gdzie to dokleic :)

od kiedy wlozylem pdc20262 jako kontroler podstawowoy i dalem przy
kompilacji
jadra parametr 'use dma by default' (jakos tak) przestalo to byc potrzebne i
zahaszowalem

Pozdrawia Marek