Re: Daemon

Dnia Wed, Jul 16, 2003 at 10:51:01AM +0200, Krzysiek02 napisal(a):
> Hej, czy ktos moglby mi pomoc i powiedziec jak sie pozbyc daemon'a?
> Przy kazdym starcie systemu wlacza mi sie tryb graficzny, a chce
> naturalnie konsole. Moze ktos pomoc?

Wszyscy doskonale wiemy, iż od wieków najczęściej stosowanym sposobem na
pozbycie się demona, są egzorcyzmy.
Co prawda, w mniej cywilizowanych rejonach (europa wschodnia i dalsze
niezbadane kresy) ponoć stosuje się metode na zapicie (w odróżnieniu od
metody na zabicie) która to polega na wypiciu jednym hasustem szklanki
niejakiego "spirytusu" - niestety nasze źródła historycznie nic nie
wpominają w temacie tegoż "spirytusu" ...

W cywilizowanym świecie egzorcyzmów dokonuje się poprzez :

apt-get --purge remove xdm

w zależności od tym demona (typ ciemny, jasny, wredny i gugaśny),
egzorcyzm może przyjąc następujące postacie :

apt-get --purge remove gdm   (demon typ gugaśny)
apt-get --purge remove kdm   (demon typ wredny)
apt-get --purge remove pdm   (demon typ jasny)
apt-get --purge remove gdm   (demon tym ciemny)

jak wiadomo, coponiektórzy dzielą demony na Demony i Deamony, ale jest
to tylko i wyłącznie chora interpretacja purystów językowych.

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | JID:argail@histeria.pl