Re: Knoppix i myszka

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Maciej [macth] Juchno napisze:

> W jaki sposób, przy starcie, Knoppix rozpoznaje myszkę??
> To znaczy, skąd "wie" że jest to myszka z rolką lub nie?
> Co za to odpowiada??

Ostatnio przeglądałem źródła bodajże psmouse (w związku z 2.6);
zacytowae fragmenty oddają mniej więcej ideę:

[...]
/*
 * psmouse_extensions() probes for any extensions to the basic PS/2
 * protocol
 * the mouse may have.
 */

[i potem mamy:]
/*
 * Try Synaptics TouchPad magic ID
 */

[...]
/*
 * Try Genius NetMouse magic init.
 */
[wiele innych]

/*
 * Okay, all failed, we have a standard mouse here. The number of the
 * buttons
 * is still a question, though. We assume 3.
 */

Jacek Kawa  **Nobody expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon
            is suprise... surprise and fear... fear and surprise...**