Re: Witam + neostrada

On Tue, Jul 15, 2003 at 12:39:08PM +0200, Miros/law Baran wrote:

> ..ale żadna z nich nie mówi, że można to zainstalować z debianowych
> pakietów (a o to mi chodziło).

A. To tak. W sumie, to dla mnie np. największym problemem było
skonfigurowanie udostępniania sieci na Windowsie na czas updatu pakietów
(robiłem instalację z Potato, bo tylko takie płyty miałem w domu).
No i w sumie wziąłem sterowniki ze źródeł. Ale działają, więc chyba nie ma
sensu kombinować teraz z tymi paczkowanymi. No nie liczać 'burdelu'
związanego z niepakietowymi plikami.

--
Przemysław Maciuszko
Agora SA