Re: Otoczenie sieciowe.

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Jarek Michalak napisze:

> Witam serdecznie.
> Moze moje pytanie wyda wam sie banalne ale jak w Debianie zablokowac zeby
> router nie byl widoczny w otoczeniu sieciowym.
> Pojawil sie w jakiejs domyslnej grupie roboczej "debian_fans" Przeszukalem
> katalog /etc w poszukiwaniu jakiegos wpisu ale bez rezultatu.
> Moze zalatwi to jakas regula w iptables?

najprościej apt-get remove samba

albo:
man smb.conf ; vim /etc/samba/smb.conf

albo:
dpkg-reconfigure samba -> wyłączyć obsługę inetd -> w drugiej linijce
 /etc/init.d/samba dopisać "exit 0" (względnie użyć update-rc.d czy rm)

generalnie to raczej nie ma potrzeby używania iptables...

TSD sprawdź sobie, czy nie masz jakichś innych usług pouruchamianych
niepotrzenbnie -> man netstat

Jacek Kawa  **Kupię sobie karabin i będę wszystkich kochał,
              Kupię sobie karabin i będe walczył o pokój**