Re: 8139too i niedzialajace polaczenie z internetem

Witam.

Dnia czw 10. lipca 2003 13:08, Def7 napisał:
> Dysponuje karta sieciowa Compex ReadyLinx Express 10/100 Fast Ethernet
> [...] Uzywam Debiana Woody z kernelem 2.4.18 (instalacja bf24). [...]
> Na necie znalazlem informacje, ze ponoc sa bugi akurat w tej wersji
> kernela dotyczace 8139too, [...]

Używam tej karty w kilku komputerach na pakietowym jądrze 2.4.18 (zarówno ze
stable jak i testing), co prawda bez DHCP ale nigdy nie napotkałem na
najmniejszy problem z jej konfguracją - odbywa się "w locie". Innymi słowy
problem musi tkwić gdzie indziej.

Pozdrawiam,
Marek.