Re: fsck i /

On Wed, Jul 09, 2003 at 02:09:08PM +0200, [LocK] wrote:

> Danych nie stracilem (tylko troche czasu). Ale powniewaz poruszany
> problem istnieje na zdalnej maszynie to ja nie polecam zabawy na
> zamontowanym systemie plikow ;]
 Nikt nie poleca takiej zabawy.. czasem jest to jednak jedyne
 wyjscie.... (niektorych filesystemow nie da sie odmontowac co nadal nie
 przeszkadza w ich fsck'owaniu)

--
 Robert Ramiega | wrqv@cyhxjn.arg  IRC: _Jedi_  | I find your lack of
 Use ROT-13 =o) |                               | faith disturbing