Postfix + wirtualne domeny w bazie mysql + sasl2

Witam,

Postfix skonfigurowany z pakietów (postfix, postfix-mysql) do obsługi
domen wirtualnych przechowywanych w bazie MySQL. Wszystko pięknie i
działa. Chcę dodać taki "ficzer" jak SMTP AUTH. Dociągam sobie pakiet
postfix-tls, sciągam źródła DB Berkeley, kompiluję/instaluję, ściągam
źródła cyrus-sasl2 (wersja 2.0.14), kompiluję/instaluję. Wprowadzam
zmiany w /etc/postfix/main.cf oraz w /usr/lib/sasl2/smtpd.conf w/g
dokumentacji, wskazówek na listach mailingowych i nie ma siły mój
postfix nie widzi skonfigurowanego SMTP AUTH. Tzn. jak zrobię telnet
na port 25 to dostaję:

telnet localhost 25
Trying 127.0.0.1...
Connected to localhost.
Escape character is '^]'.
220 moj.host.pl ESMTP
ehlo mail.com
250-moj.host.pl
250-PIPELINING
250-SIZE 10240000
250-VRFY
250-ETRN
250-AUTH LOGIN PLAIN DIGEST-MD5 CRAM-MD5
250-AUTH=LOGIN PLAIN DIGEST-MD5 CRAM-MD5
250-XVERP
250 8BITMIME

Czyli coś się tam zgłasza lecz próba wysłania czegokolwiek z sieci
innej niż $mynetworks kończy się komunikatem "Relay access
....itd...". Moje podejżenia są takie, że nie mam wszystkiego
ustawionego jak potrzeba.

Moje configi:

fragment /etc/postfix/main.cf

smtpd_sasl_auth_enable = yes
smtpd_sasl_local_domain = $myhostname
broken_sasl_auth_clients = yes
smtp_sasl_auth_enable = yes
smtp_sasl_password_maps =  hash:/etc/sasldb2

smtpd_recipient_restrictions = permit_sasl_authenticated, permit_mynetworks, check_relay_domains

smtpd_client_restrictions = permit_mynetworks, permit_sasl_authenticated

plik /usr/lib/sasl2/smtpd.conf

sasl_pwcheck_method: auxprop
sasl_auxprop_plugin: mysql
mysql_user: postfix
mysql_passwd: azsxdcfv
mysql_hosnames: localhost
mysql_database: mail
mysql_statement: select crypt from passwd where id = '%u%r'
mysql_verbose: true

Czy ktoś z Was może mi podesłać
link/wskazówkę/podpowiedź gdzie znajdę kompletną dokumantację jak
sobie z tym poradzić ? Na postfix.org konfiguracja SASLa z MySQL chyba
wogóle nie istnieje....

Za pomoc będę wdzięczny.

Pozdrawiam,

Paweł.