Re: LeftHand i debian lub knoppix.

On Tue, 8 Jul 2003 23:15:47 +0200
Rafal Plesniak <rafple@interia.pl> wrote:

> Super. Tyle, ze potrzebuje troche wiecej.
> Interesuje mnie fakturowanie, ewidencja sprzedazy i zakupow Vat, druk
> deklaracji, ksiega przychodow i dozchodow no i przydalyby sie
> rozliczenia dla pracownikow.
>
> No ale poki co bede wdzieczny za program do fakturowania bo chce sie
> wypiac zupelnie na wingroze ;-)
> Pozdrawiam
Faktury mają to do siebie, że zmieniają się przepisy i inne takie, a to
trzeba aktualizować. Ale system obsługi pracowników można banalnie
prosto zmajstrować z Apache-SSL+PHP+SQL :) Dowolna konfiguracja i
dowolne funkcje, przy tym proste jak konstrukcja cepa :) Ostatnio
właśnie czymś takim się zajmowałem :)

Michał Byrecki