Re: fsck i /

Z tego co mi się do tej pory wydawało, to w trybie ro partycję można
bezproblemowo sprawdzać fsck i jeżeli pokaże błędy to znaczy, że one tam są.
Przecież system nie ma możliwości zapisywania danych więc dane są statyczne.
Co innego z możliwością naprawy ich, to w tym trybie jej nie ma i wtedy
musimy uruchomić system z innego dysku (lub nie montując tej partycji)

Robert