Re: LeftHand i debian lub knoppix.

Dnia wto 8. lipca 2003 23:01, Szymon \ napisał:

> NIe powiem Ci co masz zrobic ale przestrzege. Szukalem programu do
> fakturowania wiec postawilem sobie na sidzie. Jesli chcesz to moge wyslac
> tu lub  na priva liste pakieotw, ktore musisz doinstalowac. Ale sam
> lefthand faktycznie jest pod redhaty - pokaszanil skrypty startowe dosc
> mocno na tyle, ze zanim go zmusilem do pracy przestal mnie interesowac.
>
> Znalazlem maly, mily (a w javie) programik do fakturowania i mi
> wystarcza :)

Super. Tyle, ze potrzebuje troche wiecej.
Interesuje mnie fakturowanie, ewidencja sprzedazy i zakupow Vat, druk
deklaracji, ksiega przychodow i dozchodow no i przydalyby sie rozliczenia dla
pracownikow.

No ale poki co bede wdzieczny za program do fakturowania bo chce sie wypiac
zupelnie na wingroze ;-)
Pozdrawiam

> --
> Szymon "Morandir" Anders