Re: Modem w Toshibie S1800-412

modem jest Softmodem (Lucent SCORPIO) 1456VQL4 (INT) na stronie: http://newsletter.toshiba-tro.de/main/
jest informacja, że powinien działać ze sterownikami slmdm-2.7.9, ale
nic z tego, oprócz tego widziałem ten sam model na innym notebook-u i pięknie chodzi. Powoli zaczyna mi brakować pomysłów co z tym g... zrobić :(

Dzięki za pomoc
Moim zdaniem, poszukać przerwania i adresu, na którym chodzi i spróbowac zapodać przy starcie. Można też zapytać kolegę od tego innego notebooka, co zrobił, że mu ruszyło. Ale to truizmy -- jeśli próbowałeś, to nie wiem.

Bertold