prosba - dosc teoretyczne...

Czolem ludziska!
Czas jest co prawda wakacyjny ale moze sie bedzie komus chcialo
odpowiedziec. Nie jest to jednak nic pilnego.

Robie upgrade pewnego komercyjnego softu (specjalistyczne oprogramowanie
naukowe) i zazyczylem sobie przy okazji zmiane platformy z windy na
linuksa. Powiedzieli OK zalaszcza ze od jakiegos czasu sami rozwiijaja
ten program pod RH 9.0.
Jak ze nikt przede mna nie zamawial wersji na linuxa chlopaki dopiero
sie do tego zabieraja. Oczywiscie bedzie to pakiet binarny bez zrodel.
Powiedzieli mi ze najlepiej gdybym zainstalowal RH 9 to nie bedzie
problamow.
Nie chce sie pozbywac mojego ukochanego debiana i w zwiazku z tym
pytanie:
z jakimi pakietami moga byc problemy (czyli co przeinstalowac z wersji
testing i unstable). Aktualnie ma Woodiego na jaju 2.4.20.
Sorry ale poza debianem nie probowalem innych dystrybucji.

Pozdrowienia

Zbyszek