Re: sarge-i386-netinst, eepro100 i problemy

Witam.

Pawel Kowalski pisze:

> Niedawno instalowałem debiana na laptopie IBM ThinkPad (ileśtam)
> z kartą Intela - faktycznie miałem problemy podczas stadartowej
> instalacji, ale bez większych problemów poszła ona podczas
> instalacji z dyskietek z obrazem bf24 (jądro 2.4.x)

Hm. sarge-i386-netinst wypisuje mi komunikaty w stylu "using
/lib/modules/2.4.20-1-386/kernel/drivers/net/e100.o", myślałem,
że to znaczy, że używa 2.4.20...

> - jeśli nie możesz z dyskietek, spróbój odpalić instalacje z cd,
> ze wskazaniem na bf24 (podczas instalacji zamiast linux podajesz
> bf24).

O, to tu mam pytanie. Oficjalny sarge-i386-netinst nie ma trybu bf24.
Które płytki z pełnego, dziesięciopłytkowego zestawu są konieczne do
jakiejś minimalnej instalacji Sarge'a?

Gdzieś[1] przeczytałem też:

> I installed a basic Debian Woody system, from which I upgraded to
> Sid. This is a good plan if you have ethernet web-access, as the
> network card is easy to configure in Woody. I left most of the
> configuration until Sid was in place.

Mam więc analogiczne pytanie - które płytki z oficjalnej dystrybucji
Woody'ego są niezbędne do minimalnej instalacji? Albo jeszcze inaczej
- czy "LordSutch.com ISOLINUX mini-ISO image" (unofficial net install
images for the "stable" release) to dobry wybór?

Przepraszam, że tak kręcę, ale mam łącze 64 kbit/s i wolałbym nie
musieć ściągać całości przez dwa tygodnie zanim zabiorę się do
instalacji...

[1] http://www.cs.ucl.ac.uk/staff/m.hansard/thinkpad-r31.htm
[2] http://www.phy.olemiss.edu/debian-cd/

Pozdrav
-- Shot
--
He felt that his whole life was some kind of dream and he sometimes
wondered whose it was and whether they were enjoying it.