1). Logowane. 2). Port printer. - Bylo Re:

Seweryn Gajek napisał.

> Witam
> Pisz juz chyba dzis trzeci raz ale: kto mlody i pyta ten ponoc nie bladzi.
> Pyt. 1
> Jak i gdzie ustala sie wybór x-serwera. Nie chce logowanie odbywalo sie
> X'ach ja kto ma u mnie miejsce po zaintstalowaniu x-serwer.
Witam.
Niedawno podobna rozmowa byla we FLUG-u linux-in-forest@yahoogroups.com
Zmienic t.z.w runnelewel z poziomu 5 na poziom 3. Bodajze zmienmia sie
go w pliku /etc/initab
> Pyt 2.
> Po skanie nmap mojego kompa okazalo sie ze mam otwarty port o nazwie
> "printer" Jak go wylaczyc.
Tego niestety nie wiem. Moze tu ktos inny poradzi.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1