Re: [dziura]

On Sat, 5 Jul 2003 00:59:34 +0200
"Seweryn Gajek" <gajosew@op.pl> wrote:

> Witam
> Pisz juz chyba dzis trzeci raz ale: kto mlody i pyta ten ponoc nie
> bladzi. Pyt. 1
> Jak i gdzie ustala sie wybór x-serwera. Nie chce logowanie odbywalo sie
> X'ach ja kto ma u mnie miejsce po zaintstalowaniu x-serwer.

Wybor xservera jest na poziomie instalacji xservera. Jaki zainstalujesz
taki wybierzesz. Czy odwrotnie.
Jak nie chcesz "logowac sie w X'ach" to usun xdm/kdm/gdm, czy co tam masz
w tym stylu.

> Pyt 2.
> Po skanie nmap mojego kompa okazalo sie ze mam otwarty port o nazwie
> "printer" Jak go wylaczyc.

wylaczyc usluge sluchajaca na tym porcie

greg

PS. mail powinien miec niepusty subject, zwlaszcza wysylany na publiczne
mail-listy.
--
Grzegorz Galazka #  catch me on jabber:
RLU #219601      #  greg__(at)jabber(dot)org