Re: debian via WAP

Witam,

Dnia pią, lip 04, 2003 at 11:14:01 CEST, Andrzej Dalasinski napisał:

: Fajnie by było, ale jak dla mnie wolę science-fiction w kinie...
Pewien portal w PL ma konfiguracje swoich ciscaczy via komorki adminow
;> fajnie wygladalo show run przez smsy ;>>>

Ja u siebie przez smsy mam dostep do info, czy wszystkie maszyny
dzialaja prawidlowo, ruch na interfejsach cisco i kilka innych malych
"pierdolek"

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][     Pamiętaj, że kibel to nie raj.       :.
.: http://ciacho.pl    ][     Nie wal konia tylko sraj             :.