Re: debian via WAP

Dnia Fri, Jul 04, 2003 at 10:24:04AM +0200 Michal Niezbecki napisał/a:
> Witaj debian-user-polish,
>
>   Z racji tego, ze zbliza sie pora wakacji a przyjdzie wyjechac w
>   miejsca pozbawione sieci mam pytanie. Czy istnieje juz jakies
>   rozwiazanie pozwalajace zarzadzac systemem poprzez przegladarke WAP
>   w komorce? Czasem trzeba przestrzelic jakiegos daemona, czy cos
>   innego? Moze jest jaka aplikacja dajaca dostep do shella przez WAP?
...i przez telefon, najlepiej skompilowac kernel w komorce, przeslac gprsem
do komputera i zdalnie rebotnac kompa.

Komputer oddzwoni po reboocie i powie "Sytem updated".

Fajnie by było, ale jak dla mnie wolę science-fiction w kinie...

pzdr
yanek
ja kiedyś bawiłem się sms'ami i listą jednorazowych haseł.
sms -> email
email -> sms
;)

--
Proszę o nieprzysyłanie mi załączników Worda, Excela ani PowerPointa.
Zob.: http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.pl.html