Re: Polskie znaki

Kurde to jest naprawde dziwne i zaczyna mi dokuczac.
Otwarty jestem na wszelkie propozycje co z tym fantem zrobic.
Pozdrawiam.

Maciej Gasiorowski.
Może jeszcze trzeba by przeinstalować opisy klawiatur -- może podczas awarii coś się uszkodziło (nie wiem, który pakliet). Usunąć polskie lokale i potem zainstalować na nowo. Podobnie inne pakiety. Już mi się niedawno zdarzyło, że któryś z pakietów trzeba było tak potraktować. Pracujesz pod framebufferem czy pod zwykłym sposobem obsługi tekstu?