sarge+gnome2=?parodia

Witam
Właśnie wróciłem do domu i tato poprosił mnie o  poprawki w systemie.
Zasadniczo przestał mu działać open office, tego jeszcze nie badałem, bo w
między czasie pojawiło się wydanie 1.0.3 i najpierw je zaistaluje, a poźniej
zacznę się pytać...
Jednak przy okazji chciałem zaistalować trochę nowy programów. Na pierwszy
ogien miał pojść Gnome2. Kiedyś zaistalowałem backporta Gnome2 dla Woodego.
Ale to było 100 dni temu (tyle nie było mnie w domu). Pomyślałem sobie, że w
miezy czasie to pewnie w testingu coś się zmnieło, ale nie... totalna
porażka, dalej jest Gnome1. Toż to przecież jakaś paranoja, ja tam rozumiem,
że Debian, ma być stabilny, ale testing to testnig, już nie przesadzajmy,
przecież Gnome2 to program już wręcz przedwieczny. Wiem, że jest Sid, ale na
tej maszynie nie chcę go instalować, za słaby transfery, żeby ściągać
codzienne poprawki itp. Ale znowu, ponieważ mój tato to człowiek, który
najpierw został skażony 'filozofia' Windowsa, więc potrzeba mi trochę nowych
programów (takich jak Gnome2). Uznałem, że Gnome1 w Sargu to jakaś kpina,
ale nic od czego są backporty. Sprawdziłem www.apt-get.org i znalazłęm dwa
backporty. No i oczywiście żaden nie działa.
http://ftp.acc.umu.se/mirror/mirrors.evilgeniuses.org.uk/debian/backports/woody
gnome2.2/
http://mirror.raw.no/ gnome2.2/
(Wygląda, że mam za słaby transfery).  Znacie jakieś inne miejsca, jakieś
mirrory?

Przy okazji, znacie jakieś fajne nakładki graficze na lpr, cupsa. Najlepiej
współpracujące z Gnome2, Na freshmecie zobaczyłem coś jak gqueue,.. Wygląda
zachęcająco, ale nie widzę go w sargu. Może coś innego?  Chodzi mi o coś co
próbowaliście i lubicie, google i freshmeat są moimi przyjaciólmi, więc
znaleźć coś znajdę.

Warzek

--
  Wawrzyniec Niewodniczański         HTTP: www.larryn.prv.pl