Re: Dlugo idace maile [bylo: Re: problemy z dpkg-reconfigure locales]

On Thu, 3 Jul 2003, Krzysztof Zubik wrote:

> Mateusz Papiernik napisał.
> Witam.
> Dlugie i czasem dochaodzace do ok. doby opoznienia ma WP.
> Jednazeze to darmowe konto i czesto dosc mocno obciazone.
> Jednakze od ok roku juz dziala raczej stabilnie i wyjatkowo rzadko
> bywaja problemy z dostepem. Pozatym od pewnego czasu zauwazylem,
> ze dluzej sie sciaga e-maile z odleglego konta. kolega
> mnie powiedzal, ze wiekszosc sieci szkieletowych w Polsce bardzo
> przeciazone. Pogorszyl sie transfer na trasie Gdansk - Warszawa.
[...]

wp.pl - nie kozystam.
Przeciazenie sieci szkieletowej? chmmm pierwsze slysze, jesli zasysajac
jeden duzy plik z serwerow ftp mam srednie transfery:
 1.56 MB/s -- ftp.task.gda.pl
 830k -- sunsite.icm.edu.pl
 214k -- ftp.debina.org
wiec przeciazeniu sieci mowimy zdecydowne NIE!
Wczesniej ktos pisal o tym, ze przyczyna moze byc adres nadawcy rozniacy
sie od adresu komputera z jakiego mail zostal wyslany. No byc moze mamy do
czynienia z taka sytuacja, ale co to moze miec do rzeczy.

Faktem jest, ze moja nazwa nie znajduje sie w revdns, czy to moze byc
problemem? Czy znaczy to, ze powinienem zmienic adres komputera na
rozwiazywalny przez revdns? Ciekawe jest, ze jedyne miejsce gdzie sa takie
problemy to ta grupa, normalnie dostarczenie maila trwa nie wiecej niz
kilkadziesiat sekund.

Ponizej dolaczam fragment naglowka:

Date: Wed, 2 Jul 2003 09:54:37 +0200 (CEST)
From: Mirek Grochowski <mgroch@wspinaczka.net>