Re: Dosemu

On Wed, Jul 02, 2003 at 10:09:20PM +0200, Robert Mo?ka wrote:
> Czy kto? was u?ywa dosemu w Debianie?
Tak.

[ciach]

> 3)Sk?d mog? ?ci?gn?? ?adnego i przede wszystkim du?ego (rozmiar 24)
> fonta Mazovi. ?ci?gn??em sobie fonty Mazovia z PLD, ale okaza?o si?, ?e
> tam najwi?ksza to rozmiar 20.
Kiedys szukalem i nie znalazlem nic oprocz czcionek z PLD, niestety
musze sie zadowolic 20. Jakbys znalazl kiedys wieksze to prosze podeslij
na priva.

> 4) Pod XBox-em w ?aden spos?b nie uda?o mi si? uruchomi? polkiej
> klawiatury (ani Mazowii ani innej)
Z tym nie mam problemow. W autoexec.bat wywoluje dosowy program keybpl.exe,
a w dosemu.conf mam ustawiona klawiature jako cz-qwerty

> 6) Jak zabra? si? za drukowanie spod dosemu u?ywaj?c Cupsa? Jak zabra?
> si? za t?umaczenie wydruk?w z Mazovi na standard drukarki latin 2?
Tu tez nie pomoge - mam drukarke OKI i w trybie emulacji Epson drukuje
pl znaczki bez problemu.

pzdr,
Michal Wrobel