Re: Dlugo idace maile [bylo: Re: problemy z dpkg-reconfigure locales]

Mateusz Papiernik napisał.
> u mnie doszło do tej paranoi, że list doszedł prawie dwa dni po wysłaniu.
Witam.
Dlugie i czasem dochaodzace do ok. doby opoznienia ma WP.
Jednazeze to darmowe konto i czesto dosc mocno obciazone.
Jednakze od ok roku juz dziala raczej stabilnie i wyjatkowo rzadko
bywaja problemy z dostepem. Pozatym od pewnego czasu zauwazylem,
ze dluzej sie sciaga e-maile z odleglego konta. kolega
mnie powiedzal, ze wiekszosc sieci szkieletowych w Polsce bardzo
przeciazone. Pogorszyl sie transfer na trasie Gdansk - Warszawa.
Kolega mnie rowniez powoedzil o pogorszonym transferze Opole - Warsawa.
Natomiast od pewnego czasu lepiej obslugiwane sa yahoogroups i wyslane
e-maile czesto po kilku min. pojawiaja sie na liscie. Co do
najwolniej idacych e-maili kilka lat temu mialem przypadek, ze
gdy omylkowo podalem nieistniejacego uzytkownika na kanadyjskim
koncie otrzymalem zwrot dopiero po 5 dniach.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1