Re: Polskie znaki

Witam wszystkich.

MO> Wygląda na to, że "coś" przy logowaniu zmienia fonty spowrotem. Masz coś
MO> w plikach startowych shella? A może używasz jakiegoś dziwnego getty?

Jeżeli zrekonfiguruje fonty pod konsolą i bez wylogowania
uruchomie X, ogonków nie ma pod X-ami, chociaż są pod konsolą . Po wylogowaniu znikają
fonty z konsoli.
Używam standartowego getty. Wszystko działało do czasu krótkiej
awarii dysku, nic nie było zmieniane w konfiguracji. Po awarii
dysku zniknął mi także plik urządzenia gpmctl (nie pamiętam czy
tak - chodzi o myszkę).

MO> Gdyby po próbie wpisania nie pojawiało się nic, to znaczyłoby, że coś
MO> jest źle z localami czy ustawieniami X servera. Ale skoro efekt jest
MO> taki jak na konsoli, to stawiałbym również na coś z fontami.
MO> Gdzie próbujesz wpisać ten znak? Jeśli w mozilli, to być może akurat ten
MO> font, który jest wybrany do wklepywania z klawiatury jest źle ustawiony?
MO> Jeśli gdzie indziej, to może w ogóle nie jest ustawiony? (Niestety w
MO> większości każdą aplikację konfiguruje się w tej kwestii osobno :-/ )

Obojętnie czy wpisuje w Mozilli, czy Xtermie czy w MGT, czy też w
GnuGadu - efekt jest taki sam. Wpisany tekst wyświetlany jest jak
html z polskimi znakami w iso-8859-1. Przy czym programy te
poprawnie wyświetlają np. dokumenty z polskimi znakami. Problem
jest tylko przy wpisywaniu z klawiatuty. W Mozilli i terminalach
ustawione mam czcionki z iso-8859-2.

MO> Pod konsolą?? Czy w puttym?

W puttym.

Pozdrawiam i czekam na dalsze propozycje, bo trochę mi
doskwiercza brak ogonków.

p.s. Marcin sorry za maila, miało iść na listę.
--
Gąsior                            mailto:gasior79@poczta.onet.pl