Re: Podział łącza HELP!!!

On 30 Jun 2003 gizmoo@poczta.fm wrote:

> Mam takie pytanko: czy da sie an DEBIANIE podzielic lacze
tak,

> internetowe pomiedzy uzytkownikow sieci tak aby kazdy dostal po
> ilestam kiloskow, a jezeli tak podpowiedzcie jak mam to zrobic albo
> skierujcie mnie gdzies gdzie o tym poczytam (i zeby bylo to zrozumile
> napisane).

http://mr0vka.eu.org/docs/tlumaczenia/2.4routing/2.4routing.big.html

Jesli bedzie niezrozumiale to:
http://linio.terramail.pl/htb.html powinno wystarczyc.

Zwroc jednak uwage, ze dzielac pasmo na userow przycinas jedynie ruch
wychodzacy na interfejsie wewnetrznym. Jesli chcesz podzielic ruch na
interfejsie zewnetrznym to musisz sie zainteresowac oznaczaniem pakietow.

mirek