Re: Podział łącza HELP!!!

> Mam takie pytanko: czy da sie an DEBIANIE podzielic lacze
> internetowe pomiedzy uzytkownikow sieci tak aby kazdy dostal po
> ilestam kiloskow, a jezeli tak podpowiedzcie jak mam to zrobic albo
> skierujcie mnie gdzies gdzie o tym poczytam (i zeby bylo to zrozumile
> napisane).

Da sie.
->RTFM
->www.google.com
->archiwum listy

> Jeśeli jestem ktoryms z kolei ktory zadaje to pytanie to wielkie
> SORRY, ale jestem zdesperowany :-(.

Jestes. Zdesperowani to sa ludzie, ktorzy czytaja takie pytania.
Nie zrobiles nic poza oczywiscie napisaniem tego listu by dowiedziec sie,
jak zrobic dzielenie lacza. Oczekujesz _rozwiazania_ i najlepiej gotowego
skryptu. To nie jest tech support to jest lista dyskusyjna.

ps. w sprawie pl.com.os.debian czy cos ;)
wystarczy jedna lista, ta lista :>

--
Szymon "Morandir" Anders
http://angrenost.org