Re: ADAMATRIX - co o tym myslicie

On Sunday 22 of June 2003 13:07, Szymon \ wrote:
[...]
> host -v www.adamatrix.org
> Query about www.adamatrix.org for record types A
> Trying www.adamatrix.org ...
> Query failed, 0 answers, status: non-existent domain
>
> Juz bylo o Trusted Debian i Marcin Owsiany dobrze go podsumowal ;)
> Mysle, ze powyzsze wystarczy za podsumowanie ;)

Koledze pomyliły się nazwy ;-) http://adamantix.org (imho nazwa
adamantium by była bardziej ciekawa, ale drogą głosowania wygrał
kolejna nazwa *tix dla dystrybucji).
Osobiście na jednej maszynie używam owego adamantix-a i z jednej strony
miło mieć przekompilowane binarki wraz ze stackguard-em ``out of the
box'', z drugiej zaś system wymaga bardziej uważnego nadzoru niż rasowy
debian stable - w końcu debian długo sobie zasłużył na zaufanie, którym
go obdarzamy, a i natura łatek wprowadzanych do adamantix-a czasem
sprawić może problemy (szczególnie w pierwszej fazie rozwoju projektu
się  zdarzały różne ``relocation error & co.''). W aktualnym stadium
projekt uważam za miłą ciekawostkę i mam nadzieję, że rozwinie się na
tyle, aby można bez większych zastrzeżeń użyć go na maszynach
produkcyjnych.

Pozdrawiam, Adam.
--
.-[phantom dash listy at pingwinek dot org]--- --  -  .   .
| Adam Kruszewski  :: unix system administrator
. key fingerprint  :: CCF5 F7C7 6DED 8CC6 8D50
.                     957F C3D1 530B 0C01 3FDA