Re: hmmm, problem z sieciowka

A u mnie po prostu wybuchły, a to nie taka prosta sprawa, bo bardzo ciężko
dostać kondy o takich samych parametrach i wymiarach, użyłem więc innych.
Wygląda to troche śmiesznie ale płyta działa i to dobrze :)
http://limac.gda.pl/~maciek/rzezba/

Z Poważaniem
M.Matwiejszyn

--
Maciek Matwiejszyn    maciek(at)limac(dot)gda(dot)pl