Re: hmmm, problem z sieciowka

Michał Byrecki napisał.
> Kto się chce ze mną załozyć o piwo, że wyschły kondensatory na płycie
> głównej? Kiedyś już taki przypadek przeraviałem. Wymiana kondensatorów
> pomogła i płyta główna działa dalej.
> Po prostu pewnego dnia przestała widzieć sprzęt wsadzony w złącze PCI...
Witam.
Jezeli juz decydujesz sie na wymianbe kondensatorow elektrolitycznych
proponuje uzywac z oznaczeniem temperatury 105 st. C gdyzte maja
wieksza zywotnowc. Pojemnosc musi byc taka sama, napiecie to samo, lub
wyzsze. Przed wlutowaniem dobrze sprawdzic np. ommomierzem, na
maksymalnym zakresie,
czy sie laduje, zeby nie wstawic bubla. Latwiej sie na efekt ladowania
sprawdza
omomierzem wychylowym, niz cyferowym. Wlutowujac zwrocic uwage na
biegunowosc + i - Nie ufac, ze wymontowany elektrolit na omomierzu sie
laduje. Moze miec pomniejszona pojemnosc, lub uplywnosc. Wiec najlepiej
kazdy elektrolit wymienic.
---
The new name of Polish Airlines.
A LOT of trouble.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000