Re: ADAMATRIX - co o tym myslicie

On Sun, 22 Jun 2003, [LocK] wrote:

> Wlasnie nie chcial bym tego robic ;] Bo chodzi mi o doswiadczenia z
> urzytkowania a nie o teroie z www.
> Ale oto link (umnie nie dzial ;] ) www.adamatrix.org

host -v www.adamatrix.org
Query about www.adamatrix.org for record types A
Trying www.adamatrix.org ...
Query failed, 0 answers, status: non-existent domain

Juz bylo o Trusted Debian i Marcin Owsiany dobrze go podsumowal ;)
Mysle, ze powyzsze wystarczy za podsumowanie ;)

Jestem przeciwnikiem hardening tools, bo zwalniaja z myslenia i ide w
strone okien ;\
System bedzie tak bezpieczny jak bardzo o to zadbasz. Oczywiscie znajdujac
granice miedzy paranoja a mozliwoscia normalnego uzytkowania tegoz.

--
Szymon "Morandir" Anders
http://angrenost.org