Re: ADAMATRIX - co o tym myslicie

On Sun, Jun 22, 2003 at 12:09:42PM +0200, [LocK] wrote:

>Wlasnie nie chcial bym tego robic ;] Bo chodzi mi o doswiadczenia z
>urzytkowania a nie o teroie z www.

No tak... powiedzcie mi jakie macie doświadczenia z używania super
ściśle tajnego projektu, o którym nikt na razie nic nie wie.
Podejście gwarantujące sukces.

Aaa.. w końcu wpadłem na to, o co chodzi:
http://trusteddebian.org/

>Ale oto link (umnie nie dzial ;] ) www.adamatrix.org

adamatrix.org - NXDOMAIN

Na Twoim miejscu przyjrzałbym się jeszcze SELinuksowi.
Wprowadzenie autorstwa Grzegorza Prokopskiego znajdziesz w materiałach
pingwinaryjnych z tego roku.
Sporo jest też na oficjalnej stronie projektu. (jest zdecydowanie
łatwiejszy do znalezienia przez Ggoogle od Adamatrixa ;>)

--
Jacek Politowski