iptables

    Witam
Od paru dni usilnie próbuje uruchomić opcje string i time w iptables.
Do tej pory wykonałem takie operacje:
patchowanie kernela (2.4.20) p-o-m (string+time)
w konfiguracji kernela dodałem string+time.
Po kompilacji i instalacji jądra wszystko zdawało by się działać (system nie zgłaszał żadnych błędów),
ale nic nie działało.
Dowiedziałem się iż trzeba przekompilować iptables
Podczas kompilacji  iptables 1.2.8, (wcześniej była 1,2,6) zmienną środowiskową KERNEL_DIR skierowałem
na katalog z patchowanym poprzez p-o-m kernelem.
Po instalacji nowej paczki iptables ,przy próbie użycia time i string ,otrzymuje komunikat:

iptables v1.2.8: Couldn't load match `time':/lib/iptables/libipt_time.so: cannot open shared object file: No such file or directory

Co jeszcze robie źle
Pomocy!

z góry wielkie dzięki
A. S.