Re: links -g

On Fri, Jun 20, 2003 at 03:55:51PM +0200, Krzysztof Banasiewicz wrote:
> yo,
> Próbuje zainstloać links'a z obsługą grafiki i jeżeli daje ./configure
> --enable-graphic to dostaje taki komunikat:
> [cut]
> Graphics drivers:       X
> [cut]
> ale ja nie chcem pod iksami tylko na konsoli więc dodaje opcje
> --without-x i komunikat pojawia się taki:
> [cut]
> configure: error: No graphics drivers found.
>
> a mam i zainstalowane svgalib i framebufer jest.
> ktoś pomoże ?

Moge tylko podpowiedziec, ze kilka dni temu probowalem przekompilowac linksa,
sciagnalem najnowasza wersje i tez nie chcial znalezc mi bibliotek. Wrocilem
wiec do wersji 2.1pre7 i poszlo bez problemow. Nadal jednak nie wiem w czym
byl problem. Niektore biblioteki znajdowal w /usr/include bez problemow a
innych nie widzial.

Tohver