Konfiguracja kernela dla pppoe (Neostrada) [było:: Neostrada Plus i RP-PPPoE: System call error]

Tako rzecze Seweryn Lipkowski:

> Mam zainstalować u klienta Neostradę Plus na Debianie 3.0r1 (kernel 2.4.21).
[...]

Byłem właśnie u tegoż klienta. Jak poradził mi wcześniej na IRCu Fenio
(dzięki za cierpliwość i wysłuchiwanie wiązanek przekleństw ;) ) wziąłem
najświeższe rp-pppoe-3.5.tar.gz i dalej to samo. Jedyne co się zmieniło to w
pakiecie PADT zamiast "RP-PPPoE: System call error" dostaję "RP-PPPoE:
System call error: Input/Output error".

Spróbowałem jednak uruchomić Debiana na starym kernelu 2.2.20-idepci, który
przychodzi na płytce i na szczęście go nie skasowałem. I okazało się, że tak
chodzi! A więc następujące komunikaty:
> Couldn't set tty to PPP discipline: Invalid argument
> pppoe: read (asyncReadFromPPP): Input/output error
są spowodowane brakiem jakiejś opcji w kernelu. I tu konkretne pytanie:
jakiej? A może ktoś mi podeśle (na priva) .config do kernela 2.4.x, na
którym _działa_ Neostrada? Wiem, że teraz to trochę OT (bo już nie
Debian-specific), ale pomóżcie, proszę, zdesperowanemu początkującemu :-)

Pozdrawiam,
Seweryn.

--
Seweryn Lipkowski                     irc:cochese gsm:+48502174696 rlu:78853